Vásárlásinfo
GYIK

Mit tegyen, ha...

 

  • nem kapta meg a rendelés visszaigazolását: Ellenőrizze a SPAM mappát is. Ha ott sem találja, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal. Elképzelhető, hogy rossz email címet adott meg, így a rendszerben látjuk a megrendelését.

  • nem kapta meg az átutaláshoz szükséges díjbekérőt: A díjbekérőt munkanapon a rendelést követő 24 órán belül megküldjük. Ha ezt mégsem kapta meg, ellenőrizze a SPAM mappát is. Ha ott sem találja, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.

  • a fizetést/átutalást teljesítette, de nem kapta meg a terméket:  Vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal!

  • nem kapta kézhez a csomagját: ha a feladásról megkapta az értesítést, úgy a csomag hollétével kapcsolatban az adott szállító cégnél (MPL, Posta) tud érdeklődni. Figyelem! A postán maradó ajánlott küldemények esetében a posta nem küld értesítést, ha a küldemény megérkezett, annak átvehetőségéről a címzettnek kell érdeklődnie a küldeményazonosító segítségével.

  • sérült/hiányos a csomag: haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal

  • elállna a vásárlástól: a visszaküldés lehetőségeiről érdeklődjön az ügyfélszolgálatunkon. Utánvételes csomagokat nem veszünk át, a rendelt termék ellenértékét minden esetben átutaljuk egy megadott számlaszámra.
  • garanciaidőn belül meghibásodott a termék: vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot a javítás körülményeiről történő egyeztetéshez.

  • garanciaidőn kívül meghibásodott a termék: legtöbb műszaki cikkünk javítható, melyhez árajánlatot tud kérni az ügyfélszolgálatunkon keresztül.
Értékesítési információk

A vásárlás minden esetben MEGRENDELÉSHEZ kötött! Webáruházunkban a rendelését REGISZTRÁCIÓ NÉLKÜL is leadhatja. Telefonos ügyfélszolgálatunkon nem fogadunk megrendeléseket.

Lista nézetben vagy a terméklapon a "Kosárba" gombra kattintva a termék a kosárba kerül, melyet a honlap fejlécében, a jobb felső sarokban talál. Itt véglegesítheti megrendelését.

A megrendelt csomagokat heti 2 alkalommal adjuk át futár partnerünknek, aki 2 napos  kézbesítést biztosít.

 

Kiszállítási opciók:

  • Fizetési lehetőség: előre utalással, bankkáryával a weboldalon, PayPal-lal a weboldalon

 

  • MPL PostaPont: A megrendelt termékeket a kiválasztott PostaPonton veheti át akkor, amikor Önnek a legmegfelelőbb. Válassza ki a legközelebbi MOL, COOP, Posta átvevőhelyet, vagy csomagautomatát! Térképes nézet: https://www.postapont.hu/vasarloknak/postapontok/

     

    I. díjkategória (3kg-ig): 990 Ft

    II. díjkategória (5kg-ig): 1 200 Ft

    III. díjkategória (10kg-ig): 1 300 Ft

    IV. díjkategória (15kg-ig): 1 700 Ft

    V. díjkategória (20kg-ig): 2 200 Ft

     

    Az utánvét díja minden esetben 350 Ft.

    Fizetési lehetőség: előre utalással, bankkáryával a weboldalon, PayPal-lal a weboldalon, készpénzzel az átvételkor, bankkártyával az átvételkor 

    Vállalt időgarancia: a feladástól számított 2 munkanap.

 

  • MPL kézbesítés házhoz:

I. díjkategória (2kg-ig): 1 200 Ft

II. díjkategória (5kg-ig): 1 300 Ft

III. díjkategória (10kg-ig): 1 500 Ft

IV. díjkategória (20kg-ig): 2 000 Ft

V. díjkategória (40kg-ig): 2 500 Ft

 

Az utánvét díja minden esetben 350 Ft.

Fizetési lehetőség: előre utalással, bankkáryával a weboldalon, PayPal-lal a weboldalon, készpénzzel az átvételkor

Vállalt időgarancia: a feladástól számított 2 munkanap

A kézbesítésről minden esetben az MPL tájékoztatja a címzettet ímélen és/vagy telefonon.

 

  • MPL házhozszállításhoz választható többletszolgáltatások*:


Délutáni kézbesítés 17 és 20 óra között

Szombati kézbesítés 8 és 12 óra között

* az ezen szolgáltatásokat nyújtó települések listája itt található: 

https://www.posta.hu/static/internet/download/PASZF_KI16_Delutani_es_szombati_csomagkezbesitest_ellato_postai_szolgaltatohelyek.pdf

OThlZjRmZ