Hírek

arr3ÉszrevételekÉszrevételeiket szívesen fogadjuk, hogy minél jobb, egyszerűbb, szebb honlappal szolgálhassuk...

GYIK

Mit tegyen, ha...

 

  • nem kapta meg a rendelés visszaigazolását: Ellenőrizze a SPAM mappát is. Ha ott sem találja, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal. Elképzelhető, hogy rossz email címet adott meg, így a rendszerben látjuk a megrendelését.
  • nem kapta meg az átutaláshoz szükséges díjbekérőt: A díjbekérőt munkanapon a rendelést követő 24 órán belül megküldjük. Ha ezt mégsem kapta meg, ellenőrizze a SPAM mappát is. Ha ott sem találja, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.

  • a fizetést/átutalást teljesítette, de nem kapott értesítést a feldolgozásáról: Ha a weboldalunkon keresztül vagy átutalással teljesítette a befizetést, 24 órán belül értesítést küldünk annak beérkezéséről és a rendelés állapotváltozásáról. Ha ezt mégsem kapta meg, ellenőrizze a SPAM mappát is. Ha ott sem találja, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.

N2Y3YjY